• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klantenservice

Kitesurf service garantie

Indien je bij ons een nieuwe kite hebt aangeschaft, krijg je een jaar lang gratis pechhulp op alle reparaties*! Dit is een extra service die we je bieden en kost je dus niets extra’s (uitgezonderd eventuele verzendkosten). Heb je dus binnen een jaar een scheurtje in het doek, of loopt je kite zomaar leeg, repareren we dit kosteloos voor je.

Uiteraard kun je deze service ook los bij ons afsluiten voor € 99,- per jaar. Voor nog geen honderd euro ben je dus een jaar lang verzekerd voor beschadigingen aan doek, bladder, bar en lijnen.

Dit kan dus bij een kite die je al hebt (uiteraard onderhevig aan een kleine inspectie ;)), of een bij ons aangeschafte tweede-Hans-kite, of overjarige kite.

*De gratis service garantie is uitgezonderd van overjarige en Tweede-Hans- kites en alleen van toepassing op nieuwe kites. De gratis èn betaalde service garantie zijn uitgezonderd van total loss gevallen.

Voor de rest zit er 2 jaar garantie op alle nieuwe kites & boards als het fabrieksfouten betreft (uitgezonderd breuken boards).

 

We weten allemaal dat kites en toebehoren hele sterke, maar ook delicate producten zijn. Hoe voorzichtiger je er mee om gaat, des te langer gaat het mee.

Daarom raden wij aan alles goed te onderhouden, hiervoor een aantal tips:

  • Leg nooit je spullen te lang in de zon, UV-straling verkleurt niet alleen je kite/board/harnas, maar zorgt er ook voor dat bijvoorbeeld het doek van je kite sneller dun wordt.
  • Helemaal uit den boze is je kite opgeblazen in de zon èn in de wind op het strand laten klapperen. Dit geklapper zorgt ook voor dat het doek snel beschadigd en dun wordt.
  • Spoel alles zo veel mogelijk af met schoon en zoet water en zorg dat je het droog en met zo min mogelijk zand/steentjes/schelpjes inpakt.
  • Het zal je misschien verbazen; maar vervoer je kite nooit vacuüm verpakt! Je weet wel; in van die plastic zakken die je dan vacuüm zuigt met je stofzuiger. De ventielen komen hierdoor te veel onder druk te staan en kunnen zorgen voor beschadigingen. Het is prima om gewoon goed de lucht eruit te drukken en strak op te rollen.
  • Inspecteer zo nu en dan je spulletjes, ontdek je kleine beschadigingen, laat deze dan zo snel mogelijk repareren. Zo voorkom je dat ze groter worden. Niet alleen bij je kite, maar ook bij je board; ben je ergens tegenaan gevaren en heb je een deukje of scheurtje in je plankje; deze kunnen we weer keurig voor je fixen. En zo voorkom je dat je board zich vol water gaat zuigen mettertijd, of dat de beschadiging verergert.
  • Als je zelf niet zo goed weet waar je moet kijken, of wil je gewoon je spullen even door een professional na laten kijken voordat je na lange tijd weer het water op gaat, neem dan contact met ons op. Net als je bij je auto doet, kun je ook je kites ‘een beurt’ geven. Wij kijken alles dan voor je na en repareren indien nodig. Dan weet je zeker dat je weer veilig het water op kunt.

Wees je ervan bewust dat kitesurfen onder de noemer extreme sport valt, hiervoor raden wij je aan om niet alleen je kites, maar ook jezelf goed te verzekeren. De meeste verzekeraars dekken niet standaard kite-uitrusting of zorg na een ongeval of diefstal. Indien je wilt weten welke verzekeraars dat wel doen, neem dan contact met ons op. Je kunt mailen naar info@kitesurfshop.nl of bellen naar +31 6 3048 7126.

 

Kitesurfshop Test Centre

Ben je op zoek naar een nieuwe kite of nieuw board? Maar weet je nog niet precies welke bij je past? Bij Kitesurfshop Haarlem mag je gratis testen! Je hebt de kite/het board dan maximaal 48 uur tot je beschikking.

Alle test-producten hebben we beschikbaar in verschillende maten.

We vragen €10,- per test-product welke je terugkrijgt in de vorm van een voucher, deze kun je weer in de winkel of de online shop uitgeven.

Vul onderstaand formulier in, of neem contact met ons op door te mailen naar info@kitesurfshop.nl of bellen naar +31 6 3048 7126.

De spullen kun je dan bij ons in de winkel op komen halen, neem hiervoor wel een kopie van je paspoort mee en je telefoonnummer waarop je te bereiken bent.

Ook organiseren we test-dagen op het strand, houd onze website in de gaten voor data.